فلفلستان فلفلستان .

فلفلستان

جاروبرقي رباتيك ديبوت ايكس 1 ؛ اين جاروي همه فن حريف را بهتر بشناسيد

جاروبرقي هاي رباتيك عالي هستند و اكثر مدل هاي اين روزها داراي قابليت تخليه خودكار هستند. علاوه بر اين قابليت ها، جاروبرقي رباتيك Deebot X1 Omni از شركت Ecovacs مي تواند خود را نيز تميز كند. با ورود هر كدام از اين وسايل مدرن سبك زندگي انسان هاي ثروتمند تحت تاثير امكانات ويژه در جهان قرار مي گيرد.

 

به گزارش inputmag، جاروبرقي ربات Deebot X1 Omni، مانند ساير دستگاه هاي موجود در بازار، به گونه اي طراحي شده است كه بتواند آزادانه خانه شما را جارو كرده و تميز كند و سپس به جايگاه خود بازگردد. اما Deebot X1 Omni Dock به شما امكان مي دهد جاروبرقي را خالي كنيد، مخازن آب را دوباره پر كنيد و پيراهن هاي خود را تميز و خشك كنيد.

 

جاروبرقي‌هاي ربات قبلي Ecovok را مي‌توان خالي كرد، و همچنين فناوري «خود خالي‌سازي» وجود داشت. اما براي اولين بار، اين شركت يك ويژگي جديد "خود تميز كردن" را اضافه كرده است كه تميز كردن خانه را به تجربه اي راحت تر تبديل مي كند.

 

مجله تكنولوژي نيوان تك مطالب مرتبط با اين تكنوتوژي هاي خانگي را كامل شرح داده است.

 

هنگامي كه ربات Deebot X1 Omni فضايي را با جاروبرقي تميز مي كند، به ايستگاه اتصال خود باز مي گردد و زباله ها را به طور خودكار در يك كيسه يكبار مصرف 2.5 ليتري خالي مي كند. ايستگاه داك همچنين از يك مخزن آب تميز 4 ليتري براي شستشو و خشك كردن چاي استفاده مي كند و آب مصرف شده را در مخزن دوم آب كثيف 4 ليتري تخليه مي كند. هنگامي كه سطح آب در دستگاه شستشوي رباتيك پايين مي‌آيد، ايستگاه اتصال به طور خودكار آن را دوباره پر مي‌كند. ربات جاروبرقي Ecovok به گونه اي طراحي شده است كه فقط بايد هر از گاهي ايستگاه را چك كنيد و كيسه ها و ظروف زباله را خالي كنيد.

 

بدون شك جالب ترين قسمت ايستگاه است. اما Deebot X1 Omni نيز بسيار خوب است. به گفته Ecovok، ربات جاروبرقي جديد داراي قدرت مكش 5000 پاسكال و دو سر چرخان است كه مي تواند گرد و غبار را كه با سرعت 180 دور در دقيقه حركت مي كند، پاك كند و با كمك فناوري ناوبري مشابه خودروهاي خودران، مي تواند طرح بندي شما را ترسيم كند. خانه Deebot X1 Omni همچنين داراي يك دستيار صوتي داخلي است. بنابراين مي توانيد دستورات مختلفي به آن بدهيد، از جمله تنظيمات شروع و توقف را تغيير دهيد يا آن را به مناطق خاصي از خانه خود هدايت كنيد.

 

مقالات مرتبط

 

Equivok در حال حاضر يك رقيب ديگر دارد. Roborock همچنين يك ربات جاروبرقي خود تميز شونده به نام S7 Max V Ultra را در CES 2022 به نمايش گذاشت. يكي از مزاياي Roborock نسبت به Deebot توانايي آن در تشخيص فرش است.

 

پاك كننده هاي سري Deebot X1 در ماه مارس (بين مارس 1400 تا آوريل 1401) راه اندازي خواهند شد. مدل پيشرفته Deebot X1 Omni 1549 دلار قيمت دارد. اين شركت همچنين نسخه محدود X1 Omni سفيد رنگ را در وب سايت خود تبليغ مي كند. مدل‌هاي X1 Turbo و X1 Plus كوچك‌تر هستند و امكانات كمتري دارند و به ترتيب با قيمت‌هاي 1349 و 1149 دلار به فروش مي‌رسند.

 

https://www.bitsdujour.com/profiles/KvvrGB

https://www.tetongravity.com/community/profile/MertieBurt1/

https://www.zillow.com/profile/MertieBurt1

http://qooh.me/MertieBurt1

https://list.ly/mertieburt14/lists

https://www.divephotoguide.com/user/MertieBurt1

http://www.wikidot.com/user:info/mertie-burt

https://qiita.com/MertieBurt1

https://www.creativelive.com/student/mertie-burt?via=accounts-freeform_2

 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۷:۵۵ توسط:saman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :